16 februari 2014

a.e design


Ännu är det inte helt officiellt, men jag smygstartar genom att berätta för er läsare. I mars kommer jag att starta mitt bolag som jag drömt om sååå länge! I början kommer jag enbart att erbjuda styling av bostäder samt rådgivning, och så småningom kommer företagandet att utökas med en liten gårdsbutik/showroom om allt går enligt planen. Jag ska renovera äldre möbler och även sälja inredningsdetaljer som passar till. För att ni ska kunna följa mitt företagande har jag startat bloggen a.e design och såsmåningom kommer ni även hitta mig på facebook! Det är precis i början, men jag vill dela detta med er och jag behöver er hjälp, så nu kör vi! 

❤️

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul att du vågar satsa! Ett stort lycka till och grattis! Ska bli spännande att följa din resa som egen företagare! / Malin