16 december 2013

Söndag


Är så glad för min nya fina stjärna i jute! Mysbelysning på hög nivå!

Idag har vi fortsatt rensningen som jag påbörjade med klädkammaren igår! Rensade förrådet i källaren och åkte iväg med en himla massa kartonger, gamla tidningar och annat skräp. Fattar inte varför man samlar på sig allt? Nu är det i alla fall tomt på onödigt skräp. I morgon ska jag ta kort och lägga ut lite till försäljning på facebook-loppisen. Så hoppas jag att vi blir av med lite till! :) Vi har haft en byrå stå utanför förrådet i några månader, målet är att göra plats och ställa in den... Men snart så! 

Vi tog en paus på eftermiddagen när mamma och pappa kom på adventsfika! Åh så gott det är med lussekatter och saffransbullar. Jag och mamma har bakat saffransbullar med mandelmassa i. Kan vara de godaste jag ätit! 

Nu har vi nyss kommit hem från biografen. Vi har tittat på den andra Hobbit-filmen. Den sändes i 3D så det var en ny upplevelse för oss! Riktigt bra film och kul med 3D! 

I morgon har jag supermycket som ska hinnas med, så det är bäst jag kryper ner i sängen och laddar batterierna! 

KRAMAR

❤️

Inga kommentarer: