15 december 2013

Att städa en klädkammare

Ja herregud... Sex timmar senare är klädkammaren renare än när vi flyttade in, allt vi inte använder är bortrensat. Så otroligt skönt! Har gjort iordning två stora kassar som ska lämnas till insamlingen, en kasse har vi slängt och två Ikea-kassar ska jag försöka sälja på Tradera. Om jag får något för plaggen är det ju bättre än inget! 


Jag började med att gå igenom allt i klädkammaren och kastade ut det som skulle bort. Högen bara växte och växte. Tog bilderna när jag fortfarande kunde kliva ut och in, att jag inte kunde det sen säger på ett ungefär hur stor den blev... Att så mycket kläder kan rymmas i ett så litet rum....

Nu ska jag belöna mig själv med några minuter i soffan innan det är dags för sängen. 
I morgon tar vi tag i förrådet!

KRAMAR

❤️

Inga kommentarer: