08 december 2013

Att titta klart på Bron


Här i gästrummet har jag spenderat tio timmar denna helg! 
Vi har netflix på xboxet så jag har sett hela första säsongen av Bron igår och idag. Älskar när man hittar en serie som man fastnar för och som man sedan kan se utan avbrott. Dock fanns ingen mer säsong av Bron på netflix så jag får hitta något annat nu istället... Men jag har faktiskt varit produktiv samtidigt sm jag tittade. Har lagt ut massa saker på facebook-loppisen som jag hoppas på att få sålt. Sparar till möblerna jag vill köpa från Artwood, så jag lär få sälja och spara länge innan jag har råd...

Efter jobbet idag (10-15) hämtade gossarna mig och så åkte vi ut i Malinskog så Loke fick busa i snön. Vi hann vara ut en liten stund innan det blev mörkt och vi frös om fötterna! :)

I morgon måste jag gå upp tidigt och tvätta... Eviga söndagsnöjet! 
Längtar till hus och egen tvättmaskin! Sen tänkte jag ta en sväng upp till mina föräldrar och eventuellt sy färdigt kuddfodral som ligger och väntar! 

Men nu: sängen!

GODNATT

❤️

Inga kommentarer: