08 december 2013

Att tända andra ljuset


Så var andra ljuset tänt och granen tindrar i bakgrunden... Åhh vad jag myser! 
Vilken julstämning vi fick med all snö som kommit i helgen! 

Det blev inga kuddfodral sydda idag heller... Har ägnat mig åt tvätt hela förmiddagen, storhandlat, städat och plockat hemma. Åkte bara upp en stund till mamma & pappa. Vi lekte med Loke i trädgården och fikade. Glömde dock min telefon så måste åka dit en sväng igen innan läggdags, annars har jag ingen klocka som ringer imorgon! 

Ni vet ju att jag rensar mycket hemma och försöker sälja det som går, både för att jag vill sälja av gammalt och köpa nytt men även för att jag bara vill omge mig med saker som verkligen används. Tänker på en potentiell flytt och vill ju såklart bära så lite som möjligt! Nu har jag till och med gått på mina älskade inredningstidningar. Bläddrar igenom dem och sparar det som jag inspireras av. Tyvärr är det sällan som något träffar helt rätt vad gäller stilen, men man kan ju inspireras ändå! :) 

Hoppas ni alla haft en underbar andra advent! 

❤️

Inga kommentarer: