03 december 2013

Måndag


Flera gånger har jag öppnat blogspot ikväll för att skriva ett inlägg, men så kommer kruxet med att välja bild... För jag vill ju gärna ha en bild i inlägget som ska ha något samband med texten. Och då kan jag ju inte bara ta vilken bild som helst... Nu blir det en bild på granen som är så fin, inte för att den har något med följande att göra...

Hur som helst så lånade jag hem lampskärmar i metall från Önska idag. Har klurat på om jag ska köpa dem eller inte ett tag och har nog bestämt mig för att de får stanna! Nu har jag julstjärnor på lampfötterna så kan inte visa er, men det blir tillfälle längre fram! Eller rättare sagt efter jul när allt pynt packas ned igen! 

Jag förstår inte vart tiden tar vägen om kvällarna! Kommer i och för sig hem sent från jobbet, sen ska det plockas hemma, efter det går jag en längre runda med Loke och så måste middag och matlådor fixas. Sen finns det några timmar till vila, surfade och tv-tittande men de försvinner ju så fort och nu är klockan snart ett på natten. Verkligen läggdags... 

Så det är precis vad jag ska göra nu. Lägga mig!

SOV GOTT

❤️

Inga kommentarer: