05 december 2013

Jute

Just nu kikar jag på vädret och håller tummarna för att det inte är bus-väder i morgon... 

För i morgon är det äntligen dags för mig att få min födelsedagspresent av bästa Petra! Vi ska åka på en roadtrip till Linköping med obligatoriska stopp i Boxholm och Mantorp. Vi ska kika i affärer, inspireras, mysa runt, äta gott och bara umgås. Något vi gör allt för sällan! Jag har inte planerat att köpa något speciellt och alla julklappar är klara, men lite till hemmet på Ikea blir det i alla fall. Ljusförrådet måste fyllas på, bland annat! 


När jag går hem från jobbet på kvällarna går jag förbi ett hus som har så otroligt fina adventsstjärnor i jute. Deras är på fot och jag har bara hittat hängande när jag sökt på nätet. Det finns fina från Markslöjd men jag har även hittat en budget-variant. Ska kika om de finns och om de är lika fina som jag tror!  


Innan vi åker i morgon ska jag iväg på ett spännande möte! 
Avslöjar inte mer nu men jag känner mig försiktigt optimistisk och håller tummarna! 
Gör det ni också! :)

KRAM

Inga kommentarer: