29 december 2013

Indirekt julklapp


I julklapp av mamma och pappa fick S och jag varsin stor slant, och jag visste direkt att det skulle gå till något fin till hemmet. Har ju haft en del på min önskelista... Mamma frågade om jag inte skulle köpa något personligt för pengarna. För mig kan det inte bli mer personligt än ens hem! Det är mitt stora intresse och jag mår så bra när jag får ändra om och lulla runt i hemmet. När jag har ändrat något och hittat det som känns rätt känner jag ett sånt otroligt välbefinnande. Känns inte hemmet rätt mår jag inte bra i själen. För mitt hem är mycket av min själ. 

I alla fall så var det denna fina fåtölj som fick flytta in tillsammans med rottingkorgen i läshörnan. Hade egentligen velat ha den i hallen men vi bor lite trångt nu så den fick ta plats i gästrummet så länge. På tal om trångt kommer jag snart få hem två andra rottingfåtöljer som jag beställt... Vart vi ska göra av dem får vi lösa då! 

Idag har vi haft min moster med familj på fika och det var jättemysigt! Jag bakade en kladdkaka men glömde den i ugnen så den blev inte precis kladdig... Inte första gången jag lyckas med något sådant! De stannade några timmar och Loke fick busa och kela massor, så nu ligger han och sover gott. 

KRAMAR

❤️

Inga kommentarer: