12 december 2013

Att vara mätt och belåten


Idag har jag och Petra haft en toppendag! 

Vi gav oss av i morse och första stoppet blev på Ingers blommor i Boxholm. Fanns mycket fint men inget som föll mig i smaken just idag! Vi fortsatte sedan mot Mantorp och Dollarstore. Där köpte jag lite bra att ha saker och godis till Loke. Väl framme i Linköping gick vi på stan och kikade i affärerna. Jag hittade stjärnor i jute, två toppar och en kjol. Vi åt lunch på ett ställe som serverade mongolisk buffé. Det var supergott, men sen fick vi matkoma efteråt! Vi gick lite till på stan och åkte sedan ut till ikano och Ikea. På Ikea fanns det mesta som jag skulle ha och Petra hittade även det hon sökte! Så nu är ljusförrådet påfyllt, nya redskap har inhandlats till köket, syntet-kuddar har bytts mot fjädrar och jag är både mätt och belåten med dagen! 

Tack min fina vän för allt! 

❤️

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna! Vilken mysig blogg du har! Jag har lagt märke till att du har börjat dina senaste inlägg med "att". Har du blivit inspirerad av bloggen "Att vara någons fru"? Vill bara veta hur du tänker! /Mvh Jeanette

Annas vita hus sa...

Hejsan Jeanette!

Tack så mycket för din kommentar! :)

Nja egentligen inte! Vet att hon skriver så i sina rubriker men det finns det ju fler som gör. Tycker det är ett bekvämt sätt att skriva rubriker på... Ofta blir man sittandes och funderar ett tag på rubrik, men formulerar man den så blir det genast lättare. Är därför jag börjat skriva så! :)

Allt gott!

Anna