13 augusti 2013

Växthus

Jag fortsätter med lite trädgårdsinspiration! Det här fina växthuset tillhör ett hus som är till salu här i stan. Så otroligt mysigt och fint de gjort med plattorna runt om! 



Så var det redan tisdag och jag ligger och kopplar av framför friidrotten på tv. Loke ligger bredvid och sussar och S jobbar kväll.. Men han slutar snart så jag tänkte hålla mig vaken tills han kommer. Efter jobbet hämtade mamma mig, så åkte vi upp till huset och Loke fick leka i trädgården. Men det var inte alls skönt att vara ute ikväll.. Har även hunnit med en kall promenad med Petra! Känns verkligen att hösten är på väg! Känns tråkigt men samtidigt så är det ju ganska mysigt och man får uppskatta varje årstid för vad det är!

Hoppas ni alla haft en fin dag!

KRAM

Anna

Förresten så har jag förhoppningsvis kommit på hur jag ska blogga ordentligt från iPaden och få bilderna att fungera. Så jag håller tummarna för att det här inlägget ser ut som det ska! 

Inga kommentarer: