18 maj 2013

Mintgrönt


Lördagar brukar alltid vara bra dagar, och denna är inget undantag! 
Idag har jag jobbat till 14 och jag invigde mina nya byxor. Hittade dem på Lindex igår för 99 kr. Fanns flera fina färger men jag fastnade för dessa! Vi har dessutom fått in UNDERBARA smycken från VÅGA på Önska som passade perfekt till. Älskar allt! Har köpt nr ett, två och fyra från vänster men ska nog även lägga vantarna på det femte.

Efter jobbet åkte vi upp till mamma och pappa. Sen kom även Jens, Agneta och Alice och fikade.
Pappa har gjort i ordning så bra i trädgården så Loke kan springa lös, och han tycker såklart att det är underbart att komma dit och rulla i gräset! Vi hämtade även tvätt som mamma tvättat åt oss. Jag hinner inte med att tvätta när jag jobbar och på helgen (om vi har tur att få tid i tvättstugan) prioriteras S arbetskläder och våra jeans. Så allt annat läggs på hög... Nu är dock högarna borta och det känns jätteskönt!

Nu är maten intagen och vi kikar på Eurovision!
Blev potatisgratäng, fläskfilé och sallad med tomat, rödlök och fetaost. Har även köpt jordgubbar som vi ska mumsa på senare!

Hoppas ni alla haft en fin lördag och har en mysig kväll!
Nu håller vi tummarna för Robin!

KRAM KRAM

Inga kommentarer: