26 maj 2013

Mors Dag


Som sagt, fullt upp har det varit hela veckan!
I fredags kom jag upp och tränade innan jobbet. Fick lite inspiration av kvällen med Zena, så jag körde ett pass med ben och mage. Satte nytt rekord i benpress och har bestämt mig för att bli duktigare på att höja och utmana mig själv. Man klarar alltid mer än man tror!

Igår jobbade jag till 14 och det var fullt fart i butiken eftersom det var Sommen Runt och massa jippon på stan. Gick förbi starten på vägen till jobbet och jag kunde inte låta bli att rysa för att det är så kul när det händer saker och staden vaknar till liv! Efter jobbet var planen att gå och träna, men jag hade glömt min blipp. Som tur var kom det en tjej som jag kunde haka på in!

Idag har jag unnat mig en efterlängtad sovmorgon till strax efter nio!
Sen har jag fixat och donat med en massa saker innan det var dags för middag på Ekliden med mami och papi! Det bjöds på buffé med bland annat lax, ryggbiff, kyckling, färskpotatis, potatisgratäng, olika såser och sallader. Jättegott! Efter middagen åkte vi hem till oss och mumsade på kladdkaka med Dumle.
Grattis fina mamma på Mors dag!

Nu har jag faktiskt intagit sängläge, för i morgon ska jag, Julia och Carro äntligen åka till ULLARED!
Som vi längtat! Ska bli så himla mysigt att åka på en roadtrip med tjejerna!

Ska se en film och sen försöka sova, så nu säger jag...

GODNATT


Inga kommentarer: