27 augusti 2012

Måndag

Bilder: Lånade från bloggen Använt & nytt

Idag har jag inte hunnit med alls mycket! Sov alldeles för länge och sen har jag mest pysslat hemma och väntat på att köpare ska komma och hämta saker som jag sålt på facebook-loppisen. Har sålt för nästan 600 kr på två dagar, så det känns bra att både bli av med sånt som inte används, att någon annan får glädje av det och att jag kan spara lite pengar till något nytt jag vill köpa. Ska gå till Moster Malla någon dag i veckan och se om de fått in något nytt fint!

Ikväll har jag, Petra, Julia och Carro varit på Shape och tränat Pumping. Det är när man använder vikter och gör olika övningar i grupp, med högt tempo till musik. Riktigt roligt men jisses vad det känns i kroppen. Och ännu värre kommer det kännas i morgon! Det är gratis att gå på alla pass den här veckan, så eventuellt blir det något mer. Får se hur jag känner mig...


MÅNGA KRAMAR 


Inga kommentarer: