16 februari 2012

Kanske Torshällas charmigaste hus








Det här underbara huset ligger i Torshälla nära Eskilstuna och är verkligen helt underbart! Ett supermysigt gammalt hus med vinklar och vrår. Det är så vackert med vitmålade timmerväggar! Bild nummer tre faller dock mig mest i smaken för där är mer rottingdetaljer och New Hampton-stil.
Ni hittar det fina hemmet här.

Tänk att det redan är fredag! Dagarna och veckorna går så otroligt fort! I går var jag i Linköping tillsammans med min säljchef från Plenosales. Vi sålde in fyra golv-displayer till SB12 på tre butiker, och lyckades även bra med de andra produkterna vi arbetar med. Jag lärde mig mycket och känner mig peppad att göra ett lika bra jobb helt själv! Idag körde jag till Jönköping och åt lunch med min chef på Academic Work. Hon ringde igår och frågade om jag var intresserad av att fortsätta med Plenosales, så idag skrev jag på ett nytt anställningsavtal. Projektet som jag jobbar med nu pågår till den 7 mars, sen den 8 mars börjar ett nytt som varar till den 1 juni. Då blir det Hälsans kök och det blir spännande att jobba med mat och lära sig mer om det! 

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Mallan sa...

Jag får tacka för de fina orden om vårt hus. Du kan kanske förstå att det inte var ett lätt beslut att sälja, men vi har funnit ett annat hus som kittlade våra renoveringssinnen. Vi hoppas att kunna få till det även där. :)
Mvh Malena

Zena sa...

Men Anna vad kul att du förlängde anställningsavtalet!!! Grattis!! ser fram emot att höra mer om Hälsans kök! Kramar min fina vän <3

Malena: väldigt mysig hus får man lov att säga!